Kuten otsikko kertoo, tälle sivulle olen koonnut kirjat jotka olen lukenut vuonna 2011. Tähdellä (*) merkittyjä suosittelen.
Sofi Oksanen - Baby Jane *
Miika Nousianen - Vadelmavenepakolainen
Stephen King - Carrie *
Peter Franzen - Tumman veden päällä *
Jenny Jägerfield - Oli kerran äiti joka katosi *
Tessa Gratton - Veritaika
Tracey Chevalier -
Tyttö ja helmikorvakoru *
Veera Laitinen -
Surunsyöjät
Suzanne Collins -
Nälkäpeli *
Lauren Oliver -
Delirium *
Patricia McCormick -
Viilto *
Terhi Rannela & Anneli Kanto -
Tähystäjäneito
Vilja-Tuulia Huotarinen -
Valoa valoa valoa *
Arthur Golden -
Geishan muistelmat *
Katariina Leino -
Sirkusprinsessa
Haruki Murakami -
Sputnik-rakastettuni *
Seita Parkkola -
Susitosi
Cornelia Funke -
Reckless: Kiveen kadonnut *
Mila Teräs -
Sininen huone *
Chris Cleave -
Little Been tarina *
Laurie Halsie Anderson -
Lukossa *
Marian Keyes -
Tarinan toinen puoli
Karin Fossum -
Piru valoa kantaa
Karin Fossum -
Mustat sekunnit
Denise Malis -
Päätös
Sophie Kinsella -
Kevytkenkäinen kummitus
Marian Keyes -
Hurmaava mies *
Diana Wynne Jones -
Noidan veli *
Ally Condie -
Tarkoitettu *
Riikka Pulkkinen -
Totta *
Yvonne Prinz -
Vinyyliprinsessa
Claudie Callay -
Tyrskyt *
Siiri Enoranta -
Nukkuu lapsi viallinen *
Mary Ann Shaffer –
Kirjallinen piiri perunankuoripaistoksen ystäville *
Stephen Chobsky -
Elämäni seinäruusuna *
Maggie Stiefvater -
Häivähdys *
Daniel Glattauer -
Kun pohjoistuuli puhaltaa *
Kazuo Ishiguro -
Ole luonani aina *
David Foenkinos -
Nainen, jonka nimi oli Natalie *
Rebecca James -
Ystävä hyvä
Cassandra Clare -
Luukaupunki
Lauren Oliver -
Kuin viimeistä päivää *
Diana Wynne Jones -
Tuli ja myrkkykatko *
Tove Jansson -
Taikatalvi *
Marian Keyes -
Tuiki, tuiki tähtönen