keskiviikko 17. elokuuta 2011

konkreettisia

Kirjoittamiseni suhteen tapahtuu viimeinkin konkreettisia asioita - aion nimittäin osallistua kirjoittajakurssille.

"Luovaa kirjoittamista, tekstien analysointia ja kritisointia, kielenhuoltoa, teoriaa, kirjallisuusesimerkkejä ja tekstien hiomista julkaisuvalmiiksi. Kurssi sopii aloitteleville ja jo pitempään kirjoittaneille."

Kyseessä on minulle suuri kynnys ylitettäväksi, eikä vähiten sen vuoksi että kurssi on toisella paikkakunnalla, tarkemmin sanoen tunnin ajomatkan päässä. Järjestelyjä pitää tehdä jonkin verran, ja ajokortin saaminen tässä joskus on koko homman onnistumisen edelletys, mutta... minä ilmoittauduin jo. Aion todella mennä sinne.

Ensimmäinen kerta on 5.päivä syyskuuta, aina maanantaisin. Minua jännittää ja pelottaa ja epäilyttää koko touhu, mutta noin pääasiassa olen innoissani. Tällaisia kokemuksia minä juuri nyt tahdon.

(toivottavasti sinne ylipäätään tulee vaadittava määrä osanottajia, minun tuurillani ei kumminkaan)  

3 kommenttia:

  1. Oi, mahtavaa! Voi kun minäkin uskaltautuisin johonkin tuollaiseen, en taida saada käydyksi edes koulun luovan kirjoittamisen kurssia. Kerrothan sitten edes jotain siitä mitä tuolla kurssilla ollaan tehty? Tekstiesi lukeminen olisi ihanuutta. <3

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihanaa! Itse en kirjoita muuta kuin runoutta, mutta tuollaiset kurssit kuulostavat ihanalta! Uskon, ettei tarvitse yhtään jännittää! Ja toivotaan, että osallistujia on tarpeeksi :D

    VastaaPoista
  3. Nanumea: Mene ihmeessä sinäkin luovan kirjoittamisen kurssille jos sellainen kerta järjestetään, itselleni ainakin yläasteen viestinnän kurssilla ollut luova kirjoittaminen oli ihaninta aikaa ikinä! : ) Lupaan että aion puida tuon kurssin sisällön perinpohjaisesti täällä blogissa sitten.

    Iippa: Hih, toivotaan niin! : D

    Kiitoksia kummallekin kommenteista, ilostuin. ♥

    VastaaPoista