tiistai 31. heinäkuuta 2012

olen elossa part 2

oon jo vähän pakkaillut kaikkea hirmu tarpeellista. 
Alkukesästä kaavailin vielä osallistumista Camp NaNoWriMoon elokuussa, mutta nääh, en minä taida joutaa. On liikaa kaikkea, ja lyhyitten juttujen kirjoittaminen houkuttelee tällä hetkellä enemmän kuin minkään pitkän kanssa tappeleminen. Olen tosin ehtinyt jatkaa joitain ikuisuusprojekteja, kuten Tulvaa. Näillä näkymin siitä ei tule kovin pitkää kokonaisuutta, ehkä vähän päälle kaksikymmentä liuskaa korkeintaan. Kyseessä on silti minun tekstikseni sen verran harvinaisen eheä kokonaisuus (jos saan itse sanoa), ettei pituudella ole niin väliä.

Tajusin muuten, etten ole lukenut heinäkuussa yhtään kirjaa. Jotenkin järkyttävää. Olen kyllä kantanut kirjastosta opuksia tasaiseen tahtiin, mutta jättänyt kaikki pelkän selailun asteelle. Monika Fagerholmin Amerikkalainen tyttö on näistä yksi. Kieli on vähän hämmentävää mutta mielenkiintoista yhtäkaikki, joskin minusta tuntuu, että kirjan loppuun lukemista edesauttaisi jos se olisi edes hitusen lyhyempi. Noin muuten, syksyn kirjauutuuksia odotellessa.

Viime aikoina olen muuten ollut totaalisissa Doctor Who-fiiliksissä ja tämä kappale on ihan liian hieno (niin, ja David Tennantin naama). Ei mulla muuta.

6 kommenttia:

  1. Hei ootko kuunnellut Chameleon Circuitia! Tuli Doctor Whosta ja musiikista mieleeni. Niillä on sellaisia hirmu hienoja kappaleita kuten Doctor What ja Blink. Ihan näin btw. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kuunnellut, mutta nyt kuuntelin, ja ääwh. Ei voi kun tykätä yhtyeestä, jolla on kappale nimeltä Still Not Ginger. ♥

      Poista
  2. Voihan vittu, minun piti osallistua elokuun kirjoituskarkeloihin mutta taitaa minunkin osalta jäädä kun on nykyinen käsis niin kesken. Sääli, olisin lyhytsanaisena kirjoittajana halunnut koittaa. Ehkä joskus toiste.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainahan meillä on marraskuu, eli the virallinen nano! : > Itse ainakin ajattelin kokeilla taas silloni.

      Poista
  3. Minäkin olen Doctor Who fiiliksissä! Ja minunkin pitäisi pakata... :)

    Kai minunkin on pakko osallistua johonkin nanoon, kun kaikki puhuvat siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, hienoa etten ole ainut (kummassakaan tapauksessa)! : D

      Osallistu ihmeessä, voidaan sitten kaikki kriiseillä yhdessä marraskuussa. Itse ainakin melkein odotan jo sitä, vaikkei minulla ole edes mitään ideoita vielä.

      Poista