sunnuntai 12. joulukuuta 2010

biljoonia galakseja

Kyyneleet tulevat jostakin, tulvahtavat silmiin kimaltaen kuin ne tähdet joita taivaalla ei ole ja sumentavat ihan kaiken.  

Tiesin että tässä käy näin: minulla olisi ollut vaikka koko yö aikaa kun kerrankin sai nukkua niin pitkään kuin haluaa, mutta ei. Sen ainoan kerran sanat lakkaavat tottelemasta ja päädyn tavoittelemaan unta aikaisemmin kuin olisin oikeastaan tahtonut. Nojaa, pidän tarinastani edelleen, joten ei hätiämitiä (ehkä). Olen kirjoittanut viikossa yhdeksän liuskaa ja se on minulle niin paljon että huimaa melkein. Tapahtumat ovat tässä vaiheessa enemmän kuin yhdentekeviä, mutta Aava on aika kiva joka tapauksessa ja ehkä siinä joskus alkaa tapahtuakin jotain. Olen tosin ottanut taas höttöasenteen, nyyh, mokoma todellisuudenpakoinen kettu. 

Tänään käytiin hakemassa mökkimme lähettyviltä jouluksi kuusi joka koristella, ja sen automatkan aikana radiossa säätiedotus lupasi kevyttä pakkaslunta. Minusta se kuulosti todella kauniilta, joten hoin sanaa pakkaslumi päässäni koko loppumatkan, etten vain unohda. Njah. Leikitään että se on tosi kiinnostavaa.

(Opin muuten eilen siinä erätapahtumassa miten kettuja metsästetään. Oli oikein kiehtovaa. Niin ja Glee oli yli-ihana eilen. Defying Gravity ja Kurt ja sitä rataa.)

2 kommenttia:

  1. Kurtilla on mieletön ääni.

    Ja kyllä mä luen muutkin kuin nää sun Gleeasiasi täältä mutta en osaa kommentoida, ja olisi silti kiva jotenkin ilmoittaa olemassaolostaan. Aava on silti varmasti kiva kun sillä on niin kiva nimikin ja kaikkea^^

    VastaaPoista
  2. Niin on, en ole aikaisemmin edes tajunnut että kyllä Kurtkin laulaa osaa, joten olin aivan yli-innoissani. ^^

    Kiva kuulla, vaikka ei mua haittaa vaikka lukisitkin vai Gleeasiat, musta on vain hienoa että joku tätä blogia lukeva tajuaa mistä puhun kun höpötän Gleestä... : ,D
    Kiitän jälleen erittäin ilahduttavasta kommentista. n__n

    VastaaPoista