maanantai 6. joulukuuta 2010

Merkintöjä muistiin

Näillä näkymin uuden tarinani päähenkilön teemakappale tulee olemaan The Towerin lisäksi Jenni Vartiaisen Halvalla. En tiedä hänestä oikein mitään vielä, paitsi että hän tykkää istua kahviloissa ja että hän tekee valintoja joita en itse tekisi. Tapahtumien miljöönä toimii jokin nimetön kaupunki jossakin, vaikka oikeasti päähenkilö on sydämeltään maalaistyttö.
hei ei enää haaveilla 
keitä muita on tarjolla 
 
saat minut nyt halvalla, poisheittohinnalla 
Saat tämän nyt helpolla, minun käytetyn sydämeni
Ihmiset kulkevat ohi nopeana virtauksena ja katsovat perään, jotkut paheksuvastikin, mutta sillä ei ole väliä koska minulle tämä kaupunki on vieras eikä ketään tuttua voi olla lähettyvillä ja minä taidan rakastua tuohon mieheen juuri nyt.

2 kommenttia:

  1. Mä oon niin katkera siitä että ehdit käyttää kaikki kivat tekstikuvat aina ennen mua. ;<

    Mut tätä oli kiva lukea. (:

    VastaaPoista
  2. : D Tähän on vain yksi ratkaisu: sun pitää ruveta tekemään hurrjan paljon merkintöjä ja niihin pistää kaikki kivat kuvat ennen kuin ehdin.

    Tulin hirmuisen iloiseksi kun kommentoit, kiitoksia kovasti. n__n

    VastaaPoista