maanantai 30. huhtikuuta 2012

liebsteri ja jos mää saisin päättää

Ilja heitti minua tämmöisellä, kiitoos! ♥ Ideanahan olisi jaella tätä tunnustusta eteenpäin viidelle suosikkiblogilleni, jolla on alle 200 lukijaa.... Minun kaikilla liebstereilläni (köh sori oon väsyny) tuo on kuitenkin jo käynyt, joten jääköön jakamatta.

Tuon lisäksi sain vähän aikaa sitten B.N:ltä Jos minä saisin päättää-haasteen (kiitos!). Nämä minun vaihtoehtoni ovat luonnollisesti ihan hirmu syvällisiä, kuten allekirjoittanut itsekin....

 eli, Jos minä saisin päättää....

- saisin työn ja vapaa-ajan järkättyä silleen tosi fiksusti, etten aina kello viiden jälkeen vain tuijottaisi teeveetä aivokuolleena vaan tekisin jotain järkevää (aka kirjoittaisin. tai lukisin pääsykokeisiin).

- pääsisin heittämällä sisään Oulun yliopistoon suomen kieltä lukemaan eikä sellaisista pikkujutuista kuin pääsykoe tarvitsisi ylipäätään stressata.

- olisin vähän vähemmän saamattomampi. Tai siis aika paljon.

- tämän kylän kirjasto ei menisi kiinni melkein joka päivä neljältä. Olen nykyään erikoistunut piipahtamaan siellä salamannopeudella ruokatunnilla, mutku mää tahdon viipyillä ja selailla ja etsiä hyviä kirjoja rauhassa!

-Deetä mukaillakseni, saisin jollain ilveellä tekosyyn kertoa lempimusiikistani/lempimangoistani (niistä sarjakuvista, ei hedelmistä)/lempikaikesta ilman että se olisi yhtään ärsyttävää.

- saisin kirjoittamisen suhteen Tosi Hienon Oivalluksen, minkä myötä kirjoittaisin The Projektin ensimmäisen version valmiiksi muutamassa kuukaudessa. Eikä se olisi ihan sukka. Sitten editoisin sitä. Sitten se olisi valmis. Sitten lähettäisin sen johonki kustantamoon ja ne ottaisi sen kustannusohjelmaansa ja minusta tulisi kirjailija. Mieluiten toki menestyvä sellainen. the end.

Nojoo, eiköhän nuo olleet tuossa. Haastan tähän Captainin, Iljan sekää.....  muillapa tämä onkin tainnut käydä jo.

4 kommenttia:

  1. Jos minä saisin päättää, minäkin saisin Oivalluksen. :) Hyviä ideoita kaikki sulla! Se on kyllä muuten ärsyttävää, kun kirjastot menee aikaisin kiinni...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivallukset olisi tosiaan käteviä, myydäänköhän niitä jossakin...
      Niinpä, minäkin olen vasta nyt havahtunut siihen, kuinka aikaisin kirjasto täällä oikeastaan ovensa sulkeekaan! Ja perjantaina vielä neljältä! Kuka siinä oikein ehtii hankkia viikonlopuksi kirjoja, kysyn vain... : <<

      Poista
  2. Arvaa nauroinko mangoille. :D

    Ja tuo kirjastonne on rikos ihmisoikeuksia vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. : D Kyllä mää voisin mielelläni lempimangoistanikin kertoa (niistä hedelmistä tällä kertaa), jos sattuisi vain olemaan. En kyllä edes muista, milloin olen sellaisen viimeksi syönyt...

      Todella oivallisesti ilmaistu, ihmisoikeusrikkomus nimenomaan! Asun tosin suurin piirtein kirjaston vieressä, joten siinä mielessä minulla on helppoa, mutta julmia nuo aukioloajat silti om. : <

      Poista