keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Koska koen huutavaa tarvetta sanoa tämän ääneen, sanon (tai siis kirjoitan): allekirjoittanut on tämän kevään ylioppilas. Jee. Ei ollut vielä aamulla ollenkaan niin selvä juttu. Laudatureja ei tuloksissani liiemmin vilahtele, ja äidinkielen mokomakin jäi nöyryyttävästi M:ään. Ehkä kuitenkin selviän tästä takaiskusta enkä nimeä itseäni äidinkielellisesti täysin epäkelpoksi yksilöksi, vaikka kieltämättä hiukan harmittaa.

(matematiikka oli tämän kevään the yllättäjä – se lähti A:na, mutta tuli takaisin C:nä… mitä ihmettä?)

6 kommenttia:

  1. Vau! Onneksi olkoon! Kyllä se yllättävän hyvältä tuntuu, se lakin saaminen. :)

    Ja onnea matikasta, minä en tajua matikasta tuon taivaallista. Matikan kirjoituksessa keskityin lähinnä syömään eväitäni. (B siitä tuli, ihme kyllä.)

    VastaaPoista
  2. Onneksi olkoon, tuohan on ihan mahtijättihienoa! Joskus vuosia ja vuosia sitten minulle kävi samoin, eli kyllä joku niiden opettajien arvostelua kontrolloi.
    P.S. Kyllä se M on ihan hyvä ;-)

    VastaaPoista
  3. Onnea!

    Ja kiitos kun jaat kanssani häpeän äikän "huonosta" numerosta. Koska hyvä numero on eri asia kuin äikän hyvä numero.

    Minä olin vittu sentään uusimassa äikkää. Se nousi alustavasti ja tuli takaisin samalla pistemäärällä varustettuna kuin minkä olin ekalla kirjoituskerralla saanut.

    Mutta emme me silti ihan kelvottomia olla.

    Ja onnea matikasta! Minulla on siitä kiva rivi vitosia ja nelosia. Eli jag writtade svergie. Läpi meni sentään.

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia kaikille onnittelijoille! : ) Dee, kieltämättä lohduttaa etten ole ainoa tulokseensa pettynyt - tästä pitää nyt vain toipua ja kääntää katse kohti uusia vastoinkäymisiä...

    VastaaPoista