lauantai 3. marraskuuta 2012

Herra Miettinen ja muita päivän vastoinkäymisiä

(lupaan, että näistä väliaikapäivityksistä ei tule tapaa)
  • Tänään tekstiin ilmestyi päähenkilön naapuri, herra Miettinen, jolla on kallis harava! Eikä se edes ole kiertoilmaisu millekään, harava vain on... harava. Sillä se Miettinen sitten haravoi lehtiä ja valittaa päähenkilölle syyskuussa pihalle laitetuista jouluvaloista ja... saanko minä murhata Miettisen? No, ainakin tiedän kuka saa editonitivaiheessa kadota tekstistä.
  • VELI SÖI MINUN NANOSUKLAANI. Mitä minä nyt ahmin, kun teksti aiheuttaa kamalia kriisejä ja kaiken maailman miettisiä putkahtelee mukaan..?
  • Kuulokkeeni hajosivat. Meillä on ollut on/off-suhde jo parisen kuukautta, ja tänään kävi viimeinkin selväksi ettei jatku enää tämä yhteistyö. Ensi viikolla on pakko investoida uusiin, koska minä en yksinkertaisesti pysty kirjoittamaan ilman.
Miettistä lukuunottamatta kirjoittaminen on ollut aika kivaa, vaikka olen saanut hätinä vain sen 1666 sanaa kasaan. Tekstin kamaluus ei esim. itketä. Lisäksi suunnittelin iltalenkillä eeppisiä, enkä malta odottaa että pääsen sitten joskus toteuttamaan sen kaiken. Hiukan on tosin hakusessa, että mitähän tarinassa seuraavaksi tapahtuu.

Nyt pitäisi ryhtyä lukemaan jostakin laittomista ja ei-laittomista susiansoista. 

8 kommenttia:

  1. Miksei väliaikapäivityksistä saisi tulla tapaa? :) Ihana haravatarina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa, ei kai näistä vahinkoakaan ole, jotenkin vain... nolottavat tällaiset mokomat. :,3

      Poista
  2. Miten kukaan ei ole vielä sättinyt veljeä kommenteissa?! Kamalaa! Pakota hänet Nanoon mukaan kostiksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin! Onneksi veljenmokoma ei ollut paikalla kun huomasin asian, muuten olisi ehkä tapahtunut murha... Hän tosin osti minulle tänään lepytyssuklaata (no kun pakotin), joten ehkä annan armon käydä oikeudesta. : D

      Poista
  3. Kyllähän se kaikessa surkuhupaisuudessaan on aika hieno yksityiskohta. :D

    Tosiaan, onko laillisia edes olemassa? Sudenkuoppa, se voisia toimia kyllä... *pikainen googletus* Koska olen sadisti (ja liika draama on kivaa), ansa saisi olla kivulias mutta ei tappava kuitenkaan.

    VastaaPoista
  4. :D Harava. Ja hyi veljeä, mutta onneksi sentään lepytteli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Harava. Itkettää kun vain ajattelenkin koko asiaa. :'D Ei veli uskaltanut olla lepyttelemättä - pauhasin sille koko eilisen illan siitä kuinka nanoni nyt ihan varmana epäonnistuu (vaikka tuskin nyt sentään).

      Poista
  5. Voi toki (tai no mistä minä tiedän, näin luulen :D). Minulla on myös mielikuva jonkinlaisesta sudenraudasta, mutta se taitaa olla turhan sähäkkää lajia jo... eikä yksikään googlen tarjoama linkki aiheesta tietenkään toimi.

    VastaaPoista