keskiviikko 7. marraskuuta 2012

minä olen hidas

...mitä! Vihjailetko jotain, arvon googlen-käyttäjä, joka löysit blogiini otsikon hakusanalla?? Minä en ole hidas! Henkisesti ehkä, mutta en nanon suhteen! Olen vain, jaa. Tänäänkään en ole kirjoittanut vielä yhtään sanaa. Sen sijaan olen tehnyt kaikkea muuta kehittävää, kuten nukkunut kahden tunnin päiväunet.

Nanossa ei ole tähän mennessä tapahtunut vielä mitään. Siinä on osmankääpäteetä (osmankääpä on jotain etäistä sukua osmankäämille, i suppose), mummo joka syö pullaa ja liuta niin stereotyyppisiä metsästystä harrastavia miehiä, että minut todennäköisesti lahdattaisiin jos joku asianomainen sen lukisi.

Olen mystisesti alkanut nanoa kirjoittaessa unohtaa yhdyssanoja. Tässä joka tapauksessa pätkä eilistä tekstiä, ilman sen kummempaa syytä tai tarkoitusta:

"Päätä särki ja väsytti. Koulussa olin vielä passiivisempi kuin yleensä, en suostunut tekemään mitään - nuokuin vain ja toivon että joku sammuttaisi minulta kaikki ajatukset, kun ei niistä kuitenkaan olisi yhtään mihinkään."

Älä nyt sentään riemusta repeä, päähenkilö hyvä.

6 kommenttia:

  1. Päähenkilösi on melkein yhtä hilpeä kuin omani! Jei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa, että Jennan kaltaisia aurinkoisia persoonia esiintyy muidenkin nanoissa. :D Minusta tuntuu, että joudun pistämään hänen luonteensa täysremonttiin sitten joskus, kun pääsen kirjoittamaan nanoa uusiksi.

      Poista
  2. Hei minäkin olen alkanut unohtaa yhdyssanoja! Ehkä se on sittenkin totta, että tietokone vie oikeinkirjoituskyvyn.

    Mutta et sinä ole hidas! Minulla oli pari päivää hillitön tahti, sitten hidastuin. Tänään minun piti saada 20 000 rikki, mutta sitten jumituin kaverin kanssa puhelimeen. Mutta ehkä se on ihan terveellistä välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhdyssanojen lisäksi järkevältä kuulostava sanajärjestys on nanon aikaan ihan unohtunut ilmiö...

      Sinulla on sen verran sanoja kasassa, että eiköhän siinä uskalla vähän sosiaalistakin elämää harjoittaa välissä, ihan terveellistä siis. ;>

      Vaikka hah, jos saan sanoa, ei minullakaan asiat kovin huonosti tällä haavaa ole! Tosin, vieläkin enemmän sanoja olisi, jos olisin jättänyt nuo päiväunet ottamatta... enkä uskalla lukea, mitä olen tänään kirjoittanut. Mutsilti.

      Poista
  3. Mutta mutta! Mieti monella sanalla voivat yhdyssanavirheet tekstiä kasvattaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä juuri! :D Siksi en ole asiasta kovinkaan masentunut.

      Poista