perjantai 11. tammikuuta 2013

ylistetään yhdessä nettiä

 Pakko ylistää, sillä arvatkaa, mitä posti toi minulle tänään! Olisin ottanut oikein kuvan, mutta teidän onneksenne kamera jäi kämpille. Ette siis pääse ihailemaan hankkimaani Diana W. Jonesin kirjaa Tuli ja myrkkykatko, joka on siis allekirjoittaneen all-time-favourite ja jonka luen suurin piirtein kerran vuodessa. Jos joku ei jostain syystä vielä tiennyt.

Olen tosiaan yrittänyt metsästää kirjaa omaan hyllyyni viimeisen ikuisuuden vähän joka paikasta, mutta painos on niin vanha ettei sitä saa mistään. Epätoivoisuuksissani pistin lopulta Finfanfuniin ostoilmoituksen, vaikka rehellisesti en uskonut sen johtavan mihinkään. Vaan katsos järkytystä! Sain viestiä asiaan liittyen heti seuraavana päivänä, ja nyt minulla on sitten kyseinen kirja hyppysissäni. Eikä maksanut kuin kympin. Ja laadultaan kuin upo-uusi. Ja ää. Porukoiden kanssa piti käydä myös se perinteinen "miksi ihmeessä on ostettava itselleen kirja, jonka on jo lukenut??"-keskustelu. Jälkeenpäin osapuolet eivät ymmärtäneet toisiaan yhtään sen enempää, mutta noh.

Onpa höhlä mörkintä vaihteeksi taas, mutta minkäs teet - olen höhlä kirjanörtti. Kirjoittamisesta ei taida olla mitään raportoitavaa. Hidasta on, mutta taistelen, taistelen! Ja kuuntelen tätä. 

4 kommenttia:

  1. Voi apua, ihanaa. Ehkä minunkin pitäisi ilmoittaa jonnekin että haluaisin ostaa esim. Elokuvan runousoppia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen aikaisemmin ollut aika epäileväinen tuollaisten vähän randomien netin osto-myynti-juttujen suhteen, mutta tämä olikin positiivinen kokemus. :> Kokeilla kannattaa, itse tuskin olisin yhtä hyvään tarjoukseen muuten törmännyt missään (saati, että olisin löytänyt koko kirjaa).

      Poista
    2. Minä olen löytänyt yhden kirjan nettiantikvariaatista, halvalla. Se oli tosi hyvä löytö! Itse en ole laittanut omia ilmoituksia, lähinnä toivon törmääväni kirppareilla kirjoihin.

      Kirjanörttiys ei ole höhlää. :)

      Poista
    3. Löydöt ovat ihania, itselle vain tulee sellaisia vastaan harvoin - Lauran laulun tosin löysin puolivahingossa aikoinaan paikallisesta kipasta kolmella eurolla, se oli hienoa. :> Tuskin minullakaan ilmoituksia muuten tulee laitettua, Tuli ja myrkkykatko nyt oli poikkeus, joka oli pakko saada itselle.

      Toivottavasti ei, kyseessä on sentään paras nörttiyden muoto. :3

      Poista